Keep calm & go on an adventure - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Naomi Petersen - WaarBenJij.nu Keep calm & go on an adventure - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Naomi Petersen - WaarBenJij.nu

Keep calm & go on an adventure

Blijf op de hoogte en volg Naomi

27 November 2014 | Nederland, Stroe

Lieve allemaal,

Morgen is het dan zover en gaat ons avontuur beginnen! Afrika! Na maanden uitkijken, voorbereiden en erover vertellen gaat het nu echt gebeuren. We gaan naar Oeganda!
Op dit moment zijn alle koffers al ingepakt. Koffers vol met medische spullen, van katheters tot verbandjes. Je kunt het niet verzinnen of we hebben het mee. Dit dankzij allemaal lieve mensen en bedrijven die ons hiermee gesponsord hebben. Ook nemen we veel geld mee voor medicijnen om daar uit te delen en heb ik met de appeltaartenactie een groot geldbedrag opgehaald om twee speciale kinderen naar school te kunnen sturen.

Morgenochtend om zes uur gaat de reis beginnen en gaan we naar Schiphol. Om tien uur gaan we de lucht in en is er geen terugweg meer!
De zenuwen zijn al flink aanwezig en we hebben er heel veel zin in!

Als je onze avonturen wil blijven volgen kun je links onderin op de knop 'meld je aan voor de mailinglijst' klikken en dan krijg je een mailtje als er een nieuw verslag op staat.

Genoeg voor vandaag, tot in Afrika!

Liefs